.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی دایی به سیم آخر زد؛ کنایه تند به نماینده مجلس و تلویزیون+ عکس
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
 علی دایی به سیم آخر زد؛ کنایه تند به نماینده مجلس و تلویزیون+ عکس

حواشی پست اینستاگرامی علی دایی درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی همچنان تبعات زیادی دارد. روز گذشته در گزارشی مختصر به این مورد پرداخته شده که متن علی دایی واکنش نماینده اردبیل در مجلس، خبرگزاری فارس و البته روزنامه دولتی ایران را در پی داشته است.

 

به گزارش فرارو، در بخشی از این گزارش عنوان شده بود علی دایی که خودش اهل اردیبل است و به نظر می‌رسد هنوز ارتباط تنگاتنگی با مردم شهرش دارد، در اینستاگرام نوشت: «سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه‌های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده‌ام، امروز منجر به برخورد با دانش‌آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم شده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می‌نشاند. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جزو کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌های‌شان دغدغه من است.»

 

پس از انتشار این مطلب، کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس یازدهم با بیان اینکه نسبت به حال علی دایی تاسف می‌خورد، با کنایه نسبت به اظهارات اسطوره فوتبال ایران گفت: «تاسف می‌خورم که برخی چهره‌های شاخص کشور و اسطوره‌ها به این مسائل می‌پردازند. امنیت کشور باعث شد که عده‌ای اسطوره شوند. با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند، اما امروز از اغتشاشگران حمایت می‌کنند. حرف بنده به این افراد این است که احترام خود را حفظ کرده و در رفتار خود تجدیدنظر کنند.»

 

کمی بعدتر هم خبرگزاری فارس با انتقاد از علی دایی از او خواست که کف روی آب نباشد و به عنوان یک قهرمان دروغ نگوید! روزنامه دولتی ایران هم روز گذشته با انتشار مطلبی از علی دایی خواسته بود تا حرف هایش را پس بگیرد.

 

پس از مطرح شدن پنین انتقاداتی، حالا علی دایی، با انتشار متنی تند در صفحه اینستاگرام خود کنایه‌های تندوتیزی به نماینده اردبیل در مجلس، تعدادی خبرگزاری و البته تلویزیون زده است.

 

(عکس) علی دایی به سیم آخر زد؛ حمله تند به نماینده مجلس و تلویزیون


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 26 مهر 1401
اقای موسوی خودش ازراانت استفاده کرده ئنماینده شه
barzig 26 مهر 1401
,وقتی به یک نفر بیش از ظرفیتش بها داده میشود نتیجه همین میشه
ali 26 مهر 1401
حالا کی دروغ گفته؟؟؟؟
عموی اسرا یا علی دایی؟؟؟
احمد 26 مهر 1401
با سلام - از چنس مردم كاخ نشين!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.396 seconds.